sobota, 22 lutego 2014

Minuta osiem

bo tyle mam czasu, aby się z Wami przywitać,
poczytać małe co nieco i lecieć do maszyny !!!

Dni w stolicy bardzo dezorganizują mój rytm dnia, więc później jest nadrabianie zaległości,
tak więc dokańczam co mam dokończyć,
wycinam materiały na podusie, w tak zwanym międzyczasie,
bo moja najmłodsza oprócz pleśniawkowatego buziaka, postanowiła pocharczeć nam trochę :(
I nie dziwiłabym się, gdybyśmy mieli ciepło w pokoju, ale 20-21 stopni w dzień, a 19 w nocy, to chyba nie powód do przegrzania i zaflegmienia gardła?
Inhalujemy się, oklepujemy i nosimy rozdrażnionego dziecia, któremu górne zębalki postanowiły wyjść jednocześnie !!!
Ale w końcu od czego są rodzice? :)

Muszę Wam powiedzieć, że skorzystałam z usług sklepu internetowego Haftix.
Dostałam rabat do końca roku 3% na każde zakupy,
a za to, że umieściłam link do Ich sklepu na swoim blogu, otrzymałam jednorazowy rabat 12% na zakupy !!!
Jupi.
Już kompletuje zamówienie :)
A że zapotrzebowanie jest, komplecik zamawiany będzie konkret.

A to radość mojej kochanej dziewczynki - Tosinki (chrześnicy) na widok podusi z kretkiem.

Sama słodycz :)









A dziś są imineinki naszej Marteczki.
Co prawda prezenty dostała wcześniej - sportowe, a dziś odpoczywa u dziadków bo są ferie.
Życzenia złożone, buziak wycałowany, cukierek zjedzony :)
Imieninowo :)

6 komentarzy:

  1. Teraz najgorszy czas na choróbska, trzeba go przetrwać.Nie ma innego sposobu.Poducha urocza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba trzeba, ale generalnie nie mogę narzekać, bo moje dzieciaki nie chorują często :)

      Usuń
  2. no moja podopieczna też z dnia na dzień się rozchorowała, ciepło mamy 11 -12 stopni, jednego dnia zdrowa, drugiego dnia całe zwalone płuca, problemy z oddychaniem, gile po pachy, i gorączka 38,5 ;/, i kaszel taki, że bidulce współczuje, co do podusi to superaśnia, i ta radość tej dziewczynki :3 super.
    A u mnie pierwsza podpowiedziajko-zagadka :P powodzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Podusia śliczna, maja z poprzedniego posta też super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 54 yr old Paralegal Sigismond Rowbrey, hailing from Owen Sound enjoys watching movies like "Awakening, The" and Metal detecting. Took a trip to Heritage of Mercury. Almadén and Idrija and drives a Land Cruiser. oficjalne oswiadczenie

    OdpowiedzUsuń
  5. 31 years old Senior Developer Kleon Baines, hailing from Picton enjoys watching movies like Only Yesterday (Omohide poro poro) and Candle making. Took a trip to Shark Bay and drives a Mercedes-Benz SSK Roadster. skocz do tych gosci

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...