piątek, 13 czerwca 2014

Dzionków kilka....

Wczoraj była nasza 11 rocznica ślubu.... taka niepełna, a jednak :)


wspólna przejażdżka wieczorem i miły wieczór.
Takie nasze święto :)

Wczoraj był totalnie zakręcony dzień nawet pod względem pogody.
Polinka dwukrotnie zasnęła mi jadąc ze mną na rowerze !!!
Moja kochana Śpiąca Królewna :)


Dziś pogoda zmieniała się jak w kalejdoskopie;
od małych chmurek i miłego orzeźwiającego wiatru, po chmurzyska i ulewę.


Nie przeszkodziło nam w tym, abyśmy z samego rana przejechały z Polcią ponad 14 km :D
Uwielbiam rower i odkąd mogę, jeżdżę codziennie po kilkanaście kilometrów.
Maj zamknęłam w liczbie 350,
a jaki będzie czerwiec, skoro do dnia dzisiejszego przejechałam 209 km? Czas pokaże.
Póki co rozkoszujemy się każdą wolną chwilą, pasy zdały egzamin, teraz zaś myślę nad tym, jak tu zabezpieczyć główkę, kiedy malutka niespodziewanie utnie sobie drzemkę.

No własnie, domowe drzemki maja to do siebie, że mama może zrobić coś innego, 
np śliczny napis okolicznościowy :P


Moje marzenia nabierają kształtów !!!!
Warto marzyć :)

Zapraszam na łąkę i zabawy z pupilem

4 komentarze:

  1. Oj kochana Emilio, nie tylko u Ciebie takie wariackie pogodowe, w Poznaniu wcale nie lepiej, rano człowiek wstaje słońce, 34 stopnie w ciągu godziny (zjeść śniadanko, ubrać sie i wyjść do pracy) pogoda nagle się zmienia, i mamy 15 stopni i deszcz :( więc wracam się do domu po kurtkę i parasol, wychodzę, a tu po 2 godzinach na nowo słonce i 34 stopnie, więc zostawia się kurtkę i wychodzi na spacer, w trakcie łapie cię deszcz i 15 stopni :( jak nie będę chora to będzie jakiś cud :(. I taką pogodę mamy od 5 dni. A dodatkowo mam sesję egzaminacyjną, więc do pracy biorę mnóstwo książek ;/ wiec moja torba jest pełna butów na zmianę, ciuchów, książek i jedzenia :( plecy mi odpadną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, ze robiłabym podobnie jeżdżąc do pracy, ale póki co rozkoszuję sie czasem w domu z Polinką :) Szkoda tylko, że czas tak szybko umyka....

      Usuń
  2. A z tego wszystkiego zapomniałam Ci pogratulować! I Życzę kolejnych szczęśliwych lat we dwoje!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...