poniedziałek, 13 października 2014

Kocykowo

Fajnie, że mam dwie sprawne ręce, głowę na karku i mnóstwo życzliwych mi osób,
dlatego właśnie tu chciałam podziękować wszystkim tym, dzięki którym moja córcia ma w czym chodzić :)
Zaczęło się od mojej najstarszej siostry, ale to czym się odwdzięczę, pokażę później, 
bo z Otuli dopiero do mnie idą.....w trzech kolorach...ach....

Niesi, którą poznałam podczas wspólnych akcji "za jeden uśmiech" 
i nasza znajomość trwa już wiele lat, choć widziałyśmy się raz !!!
Ale musiało być coś w tym naszym spotkaniu, skoro cały czas o sobie myślimy
Dlatego i Jej chciałabym tu podziękować za serduszko i ubranka dla Polusi,
a podziękowałam tak :)
Najpierw trele-morele nocą, a jak paczusia dotarła do adresatki....
radość trwała długo i prezent spodobał się: "Na pewno już go ze sobą wszędzie nosi"



Agusi a konkretnie jej córusi Olusi :)
w podziękowaniu za ubranka dla Polusi


Pozostało mi jeszcze kilka osób, ale to powolutku.

Odkąd mam swoje nowe cacko stuk stuk, cały czas działam i zbieram na niespodzianki.
I tak w tak zwanym międzyczasie powstał koc 140x200cm dla Iwonki,
połączenie bawełny z dresówką wrzosową


i podusia dla świeżo upieczonych....Gołąbeczków :)



i kocyki dzieciaczkowe 80 x 120 cm
bawełna plus minky



i dresówka plus bawełna 90 x 133 cm, tym razem bez ociepliny



w kolejce czeka Jamielica i piesiutki,
ale o tym w następnym odcinku.







8 komentarzy:

  1. Jeszcze raz dziękujemy za prześliczny prezent prosto z serca. Asia przeszczesliwa wszędzie biega z kocyki em a teraz nawet z nim śpi :) co do naszego spotkania to owszem było tylko jedno ale wiem że jest gdzieś taka kochana duszyczka o wielkim sercu o której często myślę. ..i wiem że że wzajemnością. Dziękuję za pamięć prezent i za to że Jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesiaczki, dziękuję :*) w serduszku Was noszę :)

      Usuń
  2. Piękne te Twoje robótki...takie od serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się :) a że lubię to, to tak wychodzi :D

      Usuń
  3. Świetne prace -z sercem tworzone,z sercem oddane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widać, że robisz wszystko z pasją i oddaniem. Kocyki najbardziej przyciągają mój wzrok

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie dziękuję. Teraz swą pasję ciut rozciągnęłam w rodzaju prac :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...