sobota, 11 października 2014

SŁODKO-KWAŚNY SMAK JESIENI :)

Pozwalam sobie na zaprezentowanie Wam smaków jesieni, 
a konkretnie smaków śliwek, które jesienią smakują wybornie !!!
Kocham śliwki, więc każda ilość cieszy,
a że z nich można z nich wyczarować cudowne ciasta, zadziałałam.
Zainspirowana zupełnie nowym sposobem na ciacho, który znalazłam na Mirabelkowym blogu, zakasałam rękawy i krok po kroku tworzyłam śliwkową rozkosz podniebienia ;D





PYCHOTA !!!
Sama kruszonka i owoce !!!
Banalnie proste, a zarazem cudownie pyszne :)
Polecam

3 komentarze:

  1. Pysznie wygląda :) Niestety mój organizm kiepsko toleruje śliwki - przekonałam się o tym w tym roku bardzo boleśnie więc staram się ich unikać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( przykro mi, ja nie wyobrażam sobie abym nie mogła ich jeść :) i mam nadzieję, że tak się nie stanie. Ale następnym razem spróbuje z jabłkami :)

      Usuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...