czwartek, 25 września 2014

Podaj dalej :)

Znacie to?

Jest to zabawa, która wywołuje uśmiech na buzi każdego, 
zwłaszcza, gdy listonosz zapuka do naszych drzwi :)

Do moich zapukał i dostałam same cudeńka od Violi :)


Piękny kawałek kanwy, dech zapierający w piersiach lniany woreczek zapachowy z cudną literkę E,
własnoręcznie wykonane mydełko i bransoletka, ozdobne tasiemeczki 
i słodzieniachy na dobry dzień :)
Najcenniejszy jest fakt, że wszystko wykonane własnoręcznie, ba nawet debiuty są :)
Violu, dziękuję !!!

Teraz ja zapraszam do zabawy.

Polega ona na obdarowaniu przeze mnie własnoręczne wykonanymi pracami dwóch osób, 
które pierwsze zgłoszą w komentarzu (tu na blogu) chęć udziału w zabawie, 
Mam na to rok czasu na wykonanie zadania, ale znając mnie....będą szybciej.
Moje prace znacie, więc wiecie na co możecie liczyć :)

Zadaniem osób obdarowanych jest umieszczenie na swoim blogu, bądź na profilu fb
spodziewanych niespodziewajek ode mnie
i przekazanie zabawy dalej,
czyli zrobienia niespodzianek kolejnym dwóm osobom, 
które zgłoszą swoją chęć udziału w zabawie :)

Violi dziękuję raz jeszcze i zapraszam do zabawy :)


8 komentarzy:

  1. Bylsbym chetna ale nie mam zdolnosci by pozniej zrobic cos wlasnorecznie😕

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cudownie Weroniko :) zapisuję :)
      P.S. A jak ma się Twój Herb?

      Usuń
    2. Rewelacyjnie :p tylko brakuje mi pieniędzy na wykończenie :)

      Usuń
    3. Weroniko, jakie kwiatki lubisz najbardziej? i czy lubisz gotować czy raczej zapiski prowadzić?

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Super !!! Druga Ula, więc ja mam komplet a Wy myślcie co zrobicie 2wybranym przez Was osobom :-)

      Usuń
    2. I to samo pytanie do Uli :) Jakie kwiatki lubisz najbardziej? i czy lubisz gotować czy raczej zapiski prowadzić?

      Usuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...