środa, 21 czerwca 2017

Na głęboką wodę

Podjęłam się rzeczy wydawałoby się niemożliwej, a jednak... możliwej :D
Uwielbiam wyzwania.

Jakiś czas temu, znajoma zapytała się, czy uszyję narzutę na łóżko 2 x 2m.
hmmmm
bałam się, ale postanowiła, że uszyję.
Zadaniem było uszyć do kompletu z już tym obecnym fotelem:


Usiadałam, wyliczyłam potrzebna ilość materiałów i zabrałam się do Kupowania 😎😎😎
(uwielbiam tę część szycia )

Zajrzałam do Karoliny z B-Craft, Craftfabric i Kiltowa.






 i poszło (tę część lubię równie mocno !!!) zwłaszcza jak pojawia się więcej i więcej 


Tak się złożyło, że gdy top był już prawie skończony, zaczęłam rozmawiać z Agnieszką 😉
Bardzo dziękuję za rzeczowe podejście do sprawy i precyję działania ;)





Każde przysłane zdjęcie, zapierało dech w piersiach !!!
Aga, jesteś Mistrzem 💗💓😘
A tył, to prawdziwa wisienka na torcie.


A tak narzuta prezentuje się na swoim miejscu :)



Aga, bardzo dziękuję.
I najpiękniejsze z najpiękniejszych - wszyscy zadowoleni 👍
Jestem bogatsza o nowe doświadczenie.






6 komentarzy:

  1. dobór tkanin i deseni bardzo odważny, nie bardzo w moim stylu co prawda, ale jestem oczarowana kunsztem i precyzją wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Kolory również nie moje, ale właścicelka zadowolona, a o to chodziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze ! jestem pod wrażeniem wygląda obłędnie i te kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Emilio bardzo piękna narzuta! Podoba mi się niesamowicie! Te kolorki, ten wzorek. Świetna.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...