niedziela, 24 sierpnia 2014

GORĄCY WEEKEND

Miałam odpoczywać razem z mężem, który właśnie zaczął urlop i odpoczywałam ....
i na rowerze i przy maszynie :)
W środę i czwartek uszyłam chusteczki dla maluczkich - 21 sztuk




a w piątek powstała chusteczka dla psiuni Mini




Psiunia zadowolona i jej Pani również, a to najważniejsze :)

W sobotę postanowiłam uszyć kocyk do żłobka dla Poli.
Kocyk - wytyczne: poszwa 140 x 200 cm z kocem...
a nasze dziecko pod kołdrą nie przespało ani jednej nocy !!!
Postanowiłam uszyć kocyk z bawełną, bo na połowie dziecko śpi, a połową jest przykrywane.
Wykorzystałam co miałam w domku, Kocyk milusi z IKEI za 5 Zł :) wyhaftowałam jej Pola na środeczku,
bo przecież podpisane być musi  i powstał taki o śliczniutki:






  I mała niespodzianka, na lepsze samopoczucie :)


A w niedzielę zagłuszając myśli kłębiące się w głowie (wracam do pracy po 2 latach przerwy !!!)
uszyłam kolejny kocyk, tym razem w szarościach
z minky i bawełny 90 x 150 zm
i zakochałam się !!!



Jestem zmęczona, ale MEGA zadowolona, wypoczęta, z głową wolną od myśli...
chyba
Jutro jadę rowerem do pracy - mam nadzieję, że pogoda dopisze.
W końcu to tylko 20 kilometrów :)
Rada na 9:00 a ja już umówiłam sie z p. Haneczką, że będę mogła wskoczyć pod prysznic :P

P.S. A teraz sama prawda, kto to wszystko szyje i w jakich klimatach...







Życzę miłego poniedziałkowania i proszę o pozytywne wibracje do przeżycia :)





7 komentarzy:

  1. cudowna sesja zdjęciowa :) Życzę miłego powrotu do pracy :) Rośnie Ci następczyni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Ubolewam tylko nad 24 godzinną doba, bo to zdecydowanie za mało !!!

      Usuń
  2. O rety ale Ci rośnie konkurencja :) hihi a Poemi, moja droga, powiedz mi gdzie zakupiłaś ten niebiesko biały, pasiasty materiał, potrzebuję pilnie taki kawałek 20x60 z 4 razy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super uszytek :) Jesteście zakręcone, pozytywnie zakręcone i dlatego Was bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...