poniedziałek, 25 maja 2015

Zabawa kolorem i zapachem

a tak naprawdę zabawa wyobraźni :)
Podjęłam wyzwanie Katarzyny i biorę udział w SAL-u kwiatowym - Kwiaty przez cały rok u Kasi.
Zasady są proste, co miesiąc dostajemy nowy wzorek kwiatowy i do 15-tego każdego miesiąca trzeba wyszyć cały aby dostać kolejny.
Oryginalny schemat jest taki:

ale nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie pozmieniała :P
Wyobraźnia zrobiła swoje i....będzie to wyglądało ciutek inaczej niż oryginał,
no i dodam, że zawiśnie na jednej z naszych domowych ścian :D
Stopniowo będę dodawała nowe fotki i w grudniu, finalnie pokażę swoje wesołe kwiatowe dzieło.
Póki co ukazuję dotychczas wyhaftowane kwieciste miesiące:

styczeń


luty


marzec


kwiecień


maj


czerwiec


no i teraz muszę uzbroić się w cierpliwość, bo następny wzorek dostanę dopiero po 15 czerwca :)
a wtedy dołożę nową fotkę poniżej :D

I już nadrobiłam zaległości kwiatkowe :)

lipiec



sierpień


wrzesień


październik


listopad w wersji mini zaginął w akcji :P


za to jest grudzień



i całość wyprana i wyprasowana :)








4 komentarze:

  1. :) Już widziałam te kwiaty, ale u Ciebie są jakieś takie większe i barwniejsze jak Ty to zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, mi ostatnio brakuje czasu na takie piękne robótki ;)
    http://testowanieartdzieciece.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jacuśtunowychwpisówniewidzę ....;(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...