poniedzia艂ek, 2 stycznia 2017

Kolorowego Nowego 2017 Roku

Moje postanowienie na Nowy Rok - Wi臋cej kolor贸w 馃寛
Ostatnio zafascynowa艂a mnie metoda paper piecing, wi臋c zacz臋艂am przeszukiwa膰 skarbnic臋, potocznie zwan膮 sieci膮.
Na Pintere艣cie znalaz艂am mn贸stwo ciekawych schemat贸w, jednak ten jeden bardzo przypad艂 mi do gustu, wi臋c c贸偶 mog艂am zrobi膰, jak nie wykorzysta膰 przerw臋 艣wi膮teczn膮? Zaszala艂am.
Wz贸r pobra艂am ze strony http://www.equilters.com/library/quilts/BOM/bl0_bom-pin1pfp.htm 
Tam r贸wnie偶 jest w czym wybiera膰 !!! 

Jaki艣 czas temu kupi艂am na Alliexpress zestawy kwadracik贸w do patchworku i tak czeka艂y na swoj膮 kolej, a偶 do teraz. Bez chwili zastanowienia zacz臋艂am dobiera膰 kolory, szy膰 i dopasowywa膰.

Tak powsta艂 pierwszy blok A




















Nast臋pnie do艂膮czy艂 do niego blok B



















a p贸藕niej ju偶 posz艂o lawin膮 :P


Najmilsz膮 niespodziank臋 mia艂am w贸wczas, gdy zauwa偶y艂am, 偶e mo偶na w r贸偶ny spos贸b 艂膮czy膰 ze sob膮 otrzymane bloki 馃槏



Najzabawniejszy jest fakt, 偶e przyk艂ad pokazany na w/w stronie nie uj膮艂 mnie tak, jak pojedyncze bloki. Teraz poszalej臋 na maksa.

Jak widzicie jako podk艂ad s艂u偶y mi papier 艣niadaniowy, idealny do szycia i wyrywania.
I dla zainteresowanych nauk膮 szycia takich patchwork贸w, zrobi臋 nied艂ugo pro艣ciutkiego TUTKA :)


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Bardzo mi mi艂o, 偶e tu jeste艣 i dzi臋kuj臋 za komentarz.

Wszelkiej Pomy艣lno艣ci w Nowym 2018 Roku

呕ycz臋 wszystkim, kt贸rzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, 偶e nie mia艂am serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuj臋 popraw臋, bo p...