czwartek, 12 stycznia 2017

Stawiam na kolor :)

Czym najlepiej jest przełamać szarość i smutek ?
Kolorami !!!
Dość martwienia się o sprawy na które nie mam wpływu.
Zdecydowanie wolę ten czas przeznaczyć na bardziej przyjemne zajęcie;
no i znalazłam...
na dłuuuuugie zimowe wieczory. Przyjemne z pożytecznym 😏

Poszperałam w moich pudłach z materiałami i wyjęłam wszystkie kropkowane.
Nie ukrywam, że trochę tego było :)
I od Ani z Szyciarni i z Alliexpress zestawy do patchworku, jednym słowem mówiąc - utonęłam 
w morzu kropek :)


Na Pinterest znalazłam super schemat szycia patchworków metodą paper piecing i zadziałałam.


 Fachowo powinno się rysować schemat i szyć na specjalnym papierze, ale wyczytałam na grupie szyjących, że papier śniadaniowy też świetnie spełnia tę rolę, a tego Ci u mnie dostatek😊

Początkowo miałam w planach uszyć jeden blok... początkowo;
jednak to co powstało, ZMUSIŁO MNIE 😄😄😄 do dalszego kombinowania.
Sami zobaczcie

Blok A

Blok A+B

A później w zależności od ułożenia powstawały istne cudeńka :)


Kolejne zestawy kropek przygotowane 


Machina ruszyła


Nim się obejrzałam miałam pięć wiatraczków !!!

I na tym chciałam poprzestać, ale...
no właśnie ale...
znalazłam więcej kropeczek !!! 😋

I taki widok mnie satysfakcjonuje.
Z pewną koncepcją ułożenia elementów i zszycia, udałam się do Ewy Kiltowo.
Kolory, które sobie wybrałam pasowały idealnie.
Po małej naradzie i cennych uwagach Ewy, zaopatrzyłam się w niezbędne materiały, więc weekend zapowiada się wybornie 
💖💗💝


Wraz ze zmianą koncepcji, zmieniła się również ilość pożądanych kolorów, 
co zauważyłam w domu,więc z wielką przyjemnością odwiedzę Ewę przed weekendem :)
Wiecie co teraz czuję????
Ach
Będzie cudny !!!

4 komentarze:

  1. już wygląda zjawiskowo... a co dopiero jak już bedzie gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej ale piękne!! Jak patrzę na to to mam ochotę na kolejny śpiworek do żłobka :3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...