niedziela, 13 kwietnia 2014

Czasopochłaniacz :) i konkurs !!!

Nie narzekam, tylko mam malutko czasu na TU :(
Działo się dużo !!!
Pieczenie, wyszywanie, szycie, dzieci, dom, szpital ale jestem.
Przebadana, zadowolona i gotowa do dalszej pracy.

Moje nowe dzieło





a korzystając z "wolnego czasu" na szpitalnym łóżku, moje słoneczniki zyskały więcej tła


i powstał zalążek nowego obrazka.....


i póki co, pozostawię to tajemnicą :)

Moi drodzy, swego czasu brałam udział w Salu Wielkanocnym, organizowanym na FB 
Haftowałyśmy jaja, różnego wzoru.
Ja zaczęłam pierwsze, ale jeszcze nie skończyłam z powodu innych prac na już :P
W chwili obecnej jajo wygląda tak:

Ale skończę je i podaruję tej osobie, która odgadnie, 
z jakich składników zrobione jest wielkanocne jajo, wykonane rękami mojego kochanego chrześniaka Kacperka

Zabawa trwa króciutko, bo do najbliższej soboty 19 kwietnia 2014.
Zapraszam do zabawy.
Im więcej odpowiedzi, tym będzie ciekawiej :)
ZAPRASZAM
Wrzućcie banerek do siebie na profil i zobaczymy, komu się uda :)



6 komentarzy:

  1. czekolady, rodzynki, orzechy, skóra z pomarańczy i cukierkowe perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzynki i orzechy są prawidłowe. Wszystkich składników jest 5. Czyli 3 pozostają nadal zagadką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jeszcze szansę :P to karmazynowe owoce (ananas, mango), hmmm ta brązowa masa rozpuszczony cukier brązowy? i korale z naszyjnika mamy XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Owoce suszone ale nie wymieniane, a w kwestii koralików. .. nie mamy, choć niezjadliwe

    OdpowiedzUsuń
  5. no to super :P bliska zwycięstwa XD, pozostał ostatni składnik hmmm .... masa karmelowa (toffi)

    OdpowiedzUsuń
  6. rodzynki, orzechy, koraliki i ??? jeszcze dwa składniki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...