wtorek, 15 kwietnia 2014

Ja - Ekspert :)

i doradca w jednym :) Brzmi dumnie :)
a tak na serio, to działam w Streetcom i testuję różne różności.
Tym razem sprawa dotyczyła aplikacji mobilnej mBanku 
Fajna sprawa, bo szybko i sprawnie możemy korzystać z ciekawych funkcji,
a do tego zostajemy również poinformowani, gdzie i co znajduje się najbliżej nas.

Na zachętę zostaliśmy poczęstowani pizzą i przetestowaliśmy aplikację.


No właśnie, jeśli ktoś ma telefon dotykowy i konto w mBanku, to kapitalna sprawa :)
 i zachęcam do korzystania, 
gorzej zaś, gdy inny bank dał nam kredyt hipoteczny i jesteśmy "połączeni" na długie lata.
Ale ktoś pomyślał, aby bank był w telefonie i jest :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...