poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Uwielbiam poniedziałki !!!

Ale o tym już pisałam, wiem, co nie zmienia faktu, że uwielbiam :)
To początek nowego czasu i zawsze coś się dzieje, dokładnie tak jak lubię.

Od wczoraj trzymają mnie emocje po wygranej w swojej kategorii wiekowej drużyny naszej Marteczki
w IX Ogólnopolskim Wielkanocnym Turnieju Piłki Ręcznej Dziewcząt w Łukowie





Trenuje od października, a tu proszę, pierwsze poważne zawody i ZŁOTO !!!
Myszka też zadowolona i bardzo, bardzo zmęczona, ale przeszczęśliwa !!! I o to chodzi.

Mama również szczęśliwa bo po burzliwej emocjonalnie sobocie z ...tirem w tle :)
w niedzielę powstała nowa kocia poducha



Słoneczniki dalej "dojrzewają" tym razem na polu...tła :P


nawet się nie obejrzę, a będą gotowe !!!

No i sprawa najważniejsza i najbardziej ciesząca. 
Również dziś, poniedziałkowo dostałam informację, że w najbliższy piątek zostanę przyjęta na oddział endokrynologiczny 
w celu kompleksowych badań !!!
Yupi 
Hura
hura
:) :) :)
weekendowo wybędę z domku, tym samym Irek nie będzie musiał brać zwolnienia z pracy.
I druga tura badań przypadnie na termin po świętach, tak więc nic nie tracąc - zyskuję !!!
Teraz tylko poproszę o kciuki za dobre wyniki :)

I jak tu nie lubić poniedziałków?


2 komentarze:

  1. Gratulacje za wygraną!! Słoneczniki są przepiękne! Kotek też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same dobre wieści :) Przyjemnie się czyta takie relacje.
    Gratuluję zdolnej córki. Życzę wam również więcej takich sukcesów.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...