poniedziałek, 19 maja 2014

O ja Cię kaszę uwielbiam

jaglaną rzecz jasna :) i właśnie o niej będzie tu :P

Przepis na pudding z kaszy jaglanej dostałam od znajomej, gdy byłam w ciąży pociągająca... nosem.
To jedzonko zdrowe dla maluczkich i dużutkich, pyszne, mleczne i lekko słodkie.
Aby katarzysko poszło precz należy 3 x dziennie jeść taki pudding (miseczkę) i po 1-2 dniach katar znika !!!
Niemożliwe, a jednak.

Składniki:
250 g kaszy jaglanej
500 ml zimnej wody
1/2 szklanki mleka
170 g skondensowanego mleka niesłodzonego
3 łyżki miodu naturalnego
szczypta soli
szczypta kurkumy
1/2 łyżeczki cynamonu
1/2 łyżeczki gałki muszkatołowej
1/2 łyżeczki imbiry

I do dzieła !!!
1. kaszę dobrze przepłukać zimną wodą i wsypać do garnka
2. zalać wodą
3. dodać przyprawy, zamieszać i gotować aż woda wsiąknie w kaszę. Należy zamieszać od czasu do czasu, aby się nie przypaliła.
4. gdy już wody prawie nie będzie, dodać mleko zwykłe a następnie skondensowane i miód
5. gotować, mieszając aż zrobi się gęsty pudding.



REWELACYJNY
Przetestowałam zima na Policne, która wtedy właśnie kończyła rok. Działa !!!
Teraz jadam dla przyjemności, bo jest naprawdę pyszny !!!

P.S. Pomidorki są dla ozdoby :P

1 komentarz:

  1. Hmmm, nie wiem co napisać XD nie przepadam za kaszą jaglaną, więc nie skuszę się na spróbowanie przepisu XD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...