wtorek, 20 maja 2014

Teraz już mogę

ponieważ dziś przesyłka dotarła do Hani.
Proszę Państwa, chciałabym Wam przestawić Hanie dla Hani :)


Prezent urodzinowy dla mojej siostrzenicy, troszkę spóźniony, ale chyba wybaczone :P
Wzór Haneczki zrobiłam programem Abakan.
Nie powiem, ładnie wyszło, aczkolwiek jak spojrzeć z bliska, to troszkę śmieszne kolorki program wrzuca; ale jest ok.
Kolorki podusi dobierała siostra tak, aby pasowało do pokoju Jubilatki.
Wiec tadam i jest.
Chyba moim słoneczkom też machnę obrazeczki...na pamiątkę :)

Dziś z Irkiem i Polą przejechaliśmy na rowerach ponad 27 km. Czuję skrzydła :)

7 komentarzy:

  1. A to te okularki co kiedyś pokazałaś :) fiu fiu rewelacyjnie wyszła ta podusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie te :) Musiałam ociupinkę zachować dyskrecję :P

      Usuń
  2. Wyszło fantastycznie - a jak jubilatka zareagowała?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a Hanusia bardzo zadowolona z prezentu :) I o to chodziło :)

      Usuń
  3. Wspaniały prezent. Solenizantka na pewno jest zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...