niedziela, 4 maja 2014

Poskromnienie pluszaka czyli szaleństwo z minky :)

Tak, to właśnie cudownie mięciutka tkanina z wypustkami zawładnęła mną wczoraj całkowicie.


Znajoma poprosiła mnie o uszycie dwóch kocyków dla bliźniaków, które przyszły na świat 2 maja :D
a że sama jestem mamą dzieciaczków, a jednego nawet całkiem małego,
pomyślałam sobie SUPER SPRAWA i zasiadłam do pracy.

Najpierw powstały napisy

później rozłożyłam swój warsztat szwalniany :P

i zabrałam się do krojenia materiałów.
Kocyki wielkości 80 x 90 cm.
Z przodu bawełenka w sowy by Robert Kaufman :) śliczności,
a po bokach i z tyłu mięciuchny minky w kolorze wiosennej trawki :D
Do tego dobra kawka 


i stukot maszyny towarzyszył moim domownikom do dzisiejszego południa !!! :P
ale warto było, bo minky, choć trudny do poskromienia - został poskromiony ^-^

Każdy bok fastrygowałam,


i muszę przyznać, że wcześniej pomyszkowałam troszkę w sieci, podpatrując jak inne osoby szyły.
Przyszyć minky do bawełny, to pestka, bo fastryguję i szyję po stronie bawełnianej, 
a wówczas minky nie rozciąga się,
za to przyszyć minky do minky......

też znalazłam sposób - ścieg trójkątny :D
I to już była bajka.
Gęsta fastryga i minky pokornieje :P



Zapewniam, że kolor mięciucha z przodu jest taki sam jak z tyłu, tylko mój aparat szaleje :P

Aby przód z tyłem nie rozwarstwiał się, przeszyłam górny i dolny brzeg bawełny :D



Tak oto powstał kocyk dla chłopca, a dziś dla dziewczynki





Wielka siostra patrzy.... :D


Po dobrze spędzonym czasie przy maszynie, należało rozprostować kości,
dlatego też po obiadku trójeczką wyruszyliśmy na przejażdżkę rowerową.
Pola dała sobie założyć kask !!! Mądra dziewczynka :)




W promieniach słoneczka i z wiatrem we włosach przejechaliśmy prawie 13 km :)
tylko raz przecinaliśmy główną drogę i .... w las :P

Życzę Wam miłego tygodnia :)

6 komentarzy:

  1. Fajne kocyki! W szczególności ten w sówki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać kiedy je dostanę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzielna kobieta :) Materiał znam i uważam , że jest wspaniały!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Minky jest super! Mną też zawładnęło i szyję dzieciom z niego maskotki, są milusie, do przytulania w sam raz ;)
    Śliczne kocyki Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kocyki uszyłaś. I bardzo chciałam pochwalić nowy wygląd stronki, super Emilia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violu :) Moja Dobra duszyczka zadbała o to :) bo ja dopiero raczkuję, a Ona wiec co z czym się je :) Teraz szukam ślicznego logo :)

      Usuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...