niedziela, 18 maja 2014

Weekendowe wyszywanki i maszynowanie :)

Chodzi za mną pokrowiec do maszyny do szycia, bo nie mam.
Z pudła ją wyjęłam i tak bidna tuła się od półki do półki w siateczkach, aby kurz nie zbierał się na niej
smutno
Znalazłam fajne przykłady, projekty i układam w głowie swój.
Może w przyszły weekend zacznę.
A póki co dokończyłam podusię z moja siostrzenicą Haneczką (wstwię tu, jak Jubilatka wejdzie w jej posiadanie)
no i byłabym chora, gdybym nie usiadła do maszyny :)
Usiadłam a jakże i wystukałam poszewkę dla koleżanki
przód i tył


i nie byłoby w tym żadnej filozofii, gdyby nie fakt, że taką szyłam po raz pierwszy, a z zakrytym zamkiem tym bardziej.
Debiut zakończony sukcesem :)
Jestem bardzo zadowolona.

W hafciku powróciłam na łono natury i wyszywam słoneczniki,
tło.....a to przybywa najwolniej, ale do końca maja również będę finishowała :)

No i muszę się pochwalić, że zaczynam cosik działać w kierunku swojego kobiecego oblicza,
a konkretnie na polu ciuszkowym wprowadzam zmiany.
Rezygnuję z dresu na konto sukienek :P
(nie licząc wycieczek rowerowych )




w rzeczywistości wyglądają dużo lepiej, a są z tak miękkiego i miłego materiału, że z niecierpliwością czekam na możliwość założenia.

Jutro nasza średnia Myszka jedzie na wycieczkę szkolną, więc zwijam swoje zabawki i zmykam spać, bo jutro rano czeka nas wyjazd do stolicy.
Miłego nowego tygodnia !!!

P.S. Pudding z kaszy jaglanej wstawie jutro :)

8 komentarzy:

  1. Prześliczne są te sukieneczki. Pięknie wyglądasz! Udanego wyjazdu ! A podusia ma bardzo fajny nowoczesny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na rzecz takich sukienek też byłabym skłonna zrezygnować z moich ukochanych "dresów" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Emi rewelacyjna jest ta pierwsza sukienka :) wyglądasz w niej MEEEEEGA :)
    Buziaki :****
    Kasia Szulc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasieńko !!! Tylko ją zobaczyłam i wiedziałam, że musi być moja !!!

      Usuń
  4. Super sukienki,szczególnie czarno-biała.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...