sobota, 3 maja 2014

Kołowrotek :)

Jak zawsze, więc nic nie dziwi.

Byłam kolejne trzy dni w szpitalu na II fazie badań. Wyniki 10 czerwca. Mam nadzieję, że dobre :D

A w tym czasie "przyszedł" fotelik, koszyczek i rękawiczki i cudowne materiały do szycia !!!
Rower został przetestowany następnego dnia, póki pogoda dopisywała



Niestety obywatelka Polinka odmówiła założenia kasku :( ale mam nadzieję, że następnym razem założy.
Sama jazda bardzo, ale to bardzo jej się podobała !!!

A w kwestii robótkowa, to nadal wyszywam siostrzenicę i niestety tu nie mogę pokazać postępów, bo blog ogólnie dostępny, więc i niespodzianka mogłaby przestać być niespodzianką....
ale zapewniam, że finał coraz bliżej :D

Wczoraj mając cichą nadzieję, na otwarte sklepy i ludzi wyjechanych na majówkę, 
pojechaliśmy do centrum handlowego.
O naiwności !!!!
Ledwo zaparkowaliśmy :(
Ale zakupy popełniliśmy, aby:
1. materiały miały gdzie leżakować i były widoczne jak na dłoni


Pola zaś wprawiała się w prowadzeniu wózka i doborze odzieży...męskiej :D




normalnie jak stara wyjadaczka wyprzedażowa !!! :D

Dziś pudełeczko zostało częściowo zapakowane 



a ja stanęłam przed nowym wyzwaniem....
Ale o tym jutro :)

Żegnam się dziś pysznym serniczkiem, upieczonym wczoraj


a dziś....pozostał wspomnień czar :D

Dobrej nocki !!!


P.S. Gosiu, ekologiczną szarlotkę znajdziesz tu :)

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę :) pojeździłabym bym sobie rowerem :( niestety nie wiem gdzie go naprawić, pod moim blokiem jest jeden facet co naprawia, ale oszukał mnie, powiedział, że naprawił, a w rzeczywistości pogorszył stan mojego roweru i pieniędzy nie oddał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nigdzie nic? szkoda. My właśnie dziś pedałowaliśmy :)

      Usuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...