czwartek, 13 lutego 2014

Dwa dni wyjęte z życiorysu...

cały poniedziałek i wtorek,
niedostępna, nieżyjąca, niedostępna...
ale i tak bywa,
życie;
we poniedziałek mąż zajmował się Polą a we wtorek z pomocą przyszła teściowa.
Nawet obiad ugotowała na dwa dni w tak zwanym międzyczasie, gdy Pola spała.
Bardzo jej za to dziękuję.
Staramy się sami robić wszystko, ale nieraz bardzo potrzebna jest pomoc z zewnątrz.
Dziękuję mamo :)

Wczoraj Martusia pojechała do szkoły, bo miała wyjście do Muzeum Chopina i wróciła chora....
a było już tak dobrze :(
Siedzimy w domu.
Postanowiłam pomóc córci w niespodziance Walentynkowej i dla jej ulubionego kolegi zrobiłam zakładkę
 Wypróbowałam cieniowaną niteczkę i chyba efekt widać :P
A pomysł zaczerpnęłam z Elusinej głowy :) a raczej z jej pracy.
Ciekawa jestem jak obdarowany zareaguje....
ale tego nie będzie nam dane oglądać :P













Samochodowe podusie ucieszyły właścicieli i to cieszy najbardziej :)

A ja weszłam do zabawy wielkanocnej i mam już kawałek jaja drzewnego :)


Powiem Wam, że kanwa o gęstości 80 krzyżyków na 10 cm to wyzwanie !!!
Dam radę
Najbardziej cieszy mnie cieniowana mulinka, bo pierwszy raz taką robię,
a efekt cudowny :)

Przede mną dwa maluszki - czerwony i zielony :)
Zacieram rączki :)
Lecę nadrobić lekturkę na Waszych blogach :)



7 komentarzy:

  1. wyzwanie? właśnie dla mnie jest to najodpowiedniejsza kanwa :) wszystkie już wypróbowałam, a na tej 80 oczek najlepiej i najładniej wychodzą obrazki, obrazeczki i wielgachne obrazy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wzorek wychodzi cudny, tylko strasznie drobniutkie oczka, albo ja już stara :P

      Usuń
  2. Hafty uwielbiam i mogłabym patrzeć i patrzeć , mlusia zakładka a poduchy z samochodami są odjazdowe pozdrawiam Dusia mam pytanie może posiadasz wyhaftowana piłkę , żeby można było z tego uszyć poduchę ? coś w rodzaju samochodów potrzebuje na wczoraj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piłkę będę wyszywała dziś !!! a samochody.... też mam :)

      Usuń
  3. Jajo drzewne zapowiada się wspaniale :) Zakładka super.
    Zdrówka dla Martusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładeczka super a jajko haftujesz moją ulubiona mulina efekt będzie rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Debiutuję cieniowaną, a kolor mój ulubiony :) Mamy cosik wspólnego !!!

      Usuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...