czwartek, 19 grudnia 2013

Dopieszczam się :)

Jako mama pełnowymiarowego 3D mam co robić w ciągu dnia.
Odkąd urodziła się Pola, życie przewróciło się do góry nogami :)
Bo co można powiedzieć o tym, że w ułożony już świat odchowanych dwoje dzieci wkracza bąbelek ?
Jest ciekawie.

Po macierzyńskim zostałam w domu na urlopie zdrowotnym i tak się nawzajem dopieszczamy z Polą.
Każdy dzień przynosi coś nowego
i tak naprawdę dopiero teraz, krok przed czterdziestka rozkoszuję się urokami macierzyństwa :)
Na wszystko mam czas, bo stresu "pierwszego dziecka" brak, guzów jakoś też, 
a buzia nam obu się nie zamyka :)
Najciekawsze jednak jest to, że każdego dnia poznaję sama siebie po kawałku,
taką nową ja....
Myślę, że czas spędzony w domu pozwala mi spojrzeć w siebie, uwolnić to, 
co przez lata było spychane na dalszy plan, bo praca, praca, praca...

Julka urodziłam po trzecim roku studiów,
po roku mały poszedł do żłobka a ja wróciłam na studia, dokończyłam je dziennie,
do tego pracując w szkole na pełnym etacie.

Siedem lat później urodziłam Martę i po roku wróciłam do pracy, a mała została ze szwagierką,
bo była za bardzo chorowita na pójście do żłobka.
Generalnie przez pierwszych pięć lat życia Marty pracowałam w kartkę, bo a to szpital, a to migdały,
zapalenia uszu ciągnące się w nieskończoność....
Ile ona przeszła, to na kilku dorosłych wystarczyłoby.

Teraz spełniło się moje marznie o trójeczce dzieci i po 10 latach jest Pola.
I jest nam razem dobrze, ba rzekłabym bardzo dobrze !!!
I Irek inaczej podchodzi do małej, choć zawsze bardzo pomagał, 
to teraz mam wrażenie, że Pola ma dwie mamy :D
Jest dobrze, bardzo dobrze :D

Jutro wstawię tu fotkę moich dzieciaczków z okresu roku czasu,
powiecie czy podobni :)

Roczny Julo

roczna Marta

roczna Pola





3 komentarze:

  1. Brawo dla Irka! Oby mu tak zostało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana jak dla mnie to wszystkie inne, ale równie słodkie....Dana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadza się, wszystkie inne, ale widać po oczkach, że rodzeństwo :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...