piątek, 20 grudnia 2013

MÓJ WOLNY CZAS

A co robię w wolnym czasie?
Tak w WOLNYM CZASIE :) bo takowy również posiadam,
poddaję się terapii :D
Nawet nie wiedziałam, że z uporem maniaka od 9 lat poddaję się dobrowolnie i z całym oddaniem
arteterapii  z chromaterapią w komplecie.
a CO? Taki własnie pakiet sobie sama zafundowałam i jestem z tego powodu przeszczęśliwa.
Do przedwczoraj żyłam w nieświadomości :P
Ale przyznać muszę, że terapia działa !!!
Zaczęło się od podpatrywania poczynań mojej starszej siostry;
istne cudeńka wychodziły z jej rąk,
od malusich obrazeczków, po obrazy, zegary, makatki, poduszki, kocyki.
Zdolniacha z niej.
Malutkie wprawki i moje pierwsze kroki znalazły swój finał na miękkiej kanwie :)


Potem były już ciut trudniejsze schematy i wszystkie liczone :)
Uwielbiam ten moment, kiedy rozkładam dużą płachtę kanwy,
wycinam odpowiedni kawałek, obszywam go ręcznie, aby podczas wyszywania nie postrzępił się
i przystępuję do wyliczenia środka, później góry i zaczynam nową przygodę.
Za każdym razem z równie wielkimi emocjami wyszywam kawałek po kawału ukazujący się fragment pracy
i  za każdym razem mówię sobie: "dziś tylko godzinkę"
a później myślę, jeszcze tylko troszkę, bo już wyłania się kwiatek, już widać zarys, jak to będzie wyglądało
i tak późnym wieczorem odkładam robótkę, rozkoszując się widokiem wyszytego całego elementu.
I tak jest za każdym razem !!!
Taka mała kłamczucha ze mnie :)

No i prace zaczęły pojawiać się jak grzyby po deszczu...

od zupełnie prościutkich, po bardziej wyszukane.

Najzabawniejsze jest to, że w domu mam zaledwie kilka swoich prac, 
bo pozostałe powędrowały w dobre ręce w formie prezentów :)

Muszę troszeczkę pomyszkować w ustawieniu bloga, aby ustawić sobie galerię,
wówczas tematycznie poukładam swoje prace;
każda z nich, to kawałek mojej historii, serduszka i dobrej energii :)
Bo taka właśnie jestem :)




2 komentarze:

  1. Masz rację. Jeszcze kawałeczek, jeszcze jeden motyw, niestety czas nie zawsze pozwala.
    A ile mam wzorów w planach.
    Chętnie obejrzę całą galerię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja mam to samo :) ale jak chcemy, to czas wyczarowujemy :)

      Usuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...