piątek, 17 stycznia 2014

DIY Babcino-Dziadkowy styczeń.

Lubię robić prezenty i lubię radość z otrzymywania ich.
Moja mama była w tym mistrzynią !!! Zawsze cieszyła się z najdrobniejszego prezentu otrzymanego od nas,
a że my byłyśmy w domu córki trzy, prace ręczne były na porządku dziennym :)
A to wydzieranka z papieru kolorowego, na klej, cyrklem... pamiętacie?
a to serwetka wyszyta haftem Richelieu


Ta akurat była prezentem dla świeżo upieczonej teściowej (moje wkupne :P)
i muszę przyznać, że serce się raduje, jak widzę ją leżącą pod szybką, na stole w Jej domku :)
Oczywiście mam na myśli serwetkę, bo moja teściowa nie usiedzi pięć minut na jednym miejscu, 
a co dopiero leżeć pod szybką... :D

I właśnie dla tej radości i za ciepło i dobro które nam daje razem z teściem postanowiłam zrobić im prezent 
z okazji zbliżającego się ich święta.
Szalenie spodobał mi się pomysł na prezent różności dla przyjemności i postanowiłam zrobić podobny,
ale...
no właśnie, zawsze jakieś ale :)
ale mam zupełnie inne materiały i nie miałam zamiaru kupować innych, więc uruchomiłam wyobraźnię i tak krok po kroku powstawał nasz prezent...
Po konkretnym szperaniu szafkowym byłam gotowa do działania


w dwa wieczory powstał napis

i tu się musiałam zatrzymać, bo wyszyte imiona okazały się być ciut za jasne 
a do tego dać jasne tło serduszka.... i jak obrobić kanwę na okrągło ??!! :(
i wtedy przyszedł do głowy filc :D
w głowie był, ale na półce brak.
Jeden telefon, drugi i już następnego dnia wieczorkiem pomysł nabierał kształtów :)
filcowe serduszka skleiłam ze sobą, ale do kanwy postanowiłam je przyszyć, o tak:

a później zgodnie z wielkością rameczki przyczepiłam serducha.
Z tyłu istna plątanina nitek
ale moje cudowne nożyczki uporały się w mig, zapełniając w jakiejś części TUSALOWY brzuszek :)
Następnie szybka powtórka ze sznurowania wzdłuż i wszerz
po to by dać w efekcie takie oto COŚ

co po wnikliwych i szczegółowych testach jakościowych i wizualnych zostało zatwierdzone przez Znawcę Piękna 
i dopuszczone do podarowania :)

Mam nadzieję, że się spodoba.

P.S. Muszę dodać, że z naszej strony również "rodzi się" prezent dla naszych rodziców rękami mojej siostry.
Pokażę, jak tylko do mnie dotrze fotka.

A ja już dziś życzę Babciom i Dziadkom wszystkiego co Najukochańsze i Najmilsze :)






5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też mam cichutką nadzieję, że się spodoba... Niedługo się dowiem, bo dziś wszystkie wnuki, oprócz Poli będą u dziadków razem...

      Usuń
  2. Świetny prezent :) na pewno sprawi dużo radości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prezent, bardzo pomysłowy i znakomicie wykonany :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) w końcu robię to co zawsze chciałam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...