niedziela, 19 stycznia 2014

Poszukuję schematów .....pomożecie?

Dziewczyny moje Kochane, mam dwóch chłopców, którym chciałaby uszyć poduchy.
Obaj kochają auta i chcieliby mieć na podusiach poloneza i malucha,
a w moich wzorkach... same dziecięce i stare, wyścigowe i motory,
a naszych zacnych staruszków brak :(
Czy któraś z Was ma w swoich zbiorkach takowe schematy i chciałaby się podzielić?
A może ja będę mogła w czymś Wam pomóc?

A to efekt dzisiejszego maszynowania :)
 Koci przodek i ...
taki zielony tyłek :)

7 komentarzy:

  1. Piękny kotek:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały kotek Jaka rozpiętość kolorystyczna - wymagała "trochę" pracy.... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile mnie pamięć nie myli - 17 kolorów :) ale to pikuś w porównaniu do słoneczników !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna poduszka :) Niestety nie podratuję Cię wzorami bo takich nie posiadam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna kicia, aż miło popatrzeć w tę oczy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...