czwartek, 30 stycznia 2014

Jestem, żyję ale ledwo dycham

a raczej gonię w piętkę :)
Za oknem prawdziwa zima, ze śniegiem, wiatrem i mrozem, więc...mało się ruszamy z domu;
ale nie myślcie sobie, ze leniuchujemy !!! O nie :)
Chwileczkę, a co to znaczy LENIUCHOWAĆ?
W moim słowiku taki termin nie występuje :D

Tak więc słoneczniki otrzymują tło - powoli aczkolwiek systematycznie

dzień 17















powstaje formuła I :) jak za starych dobrych czasów w PRL-u za talony













A z ostatniej chwili, jeszcze gorąca 20-tka
8 godzin xxx ciągiem :)
i dacie wiarę, ze tu są dwa odcienie zieleni?
a są :)










Jak widzicie dzieje się i to dużo.

Chciałabym też bardzo bardzo ale to bardzo podziękować Violi, która zupełnie nie znając mnie, odpowiedziała na moją prośbę
o poszukiwaniu schematu jednego ślicznego obrazeczka i bez żadnego ale ale wysłała mi go :)
Dziękuję Violu i mam u Ciebie dług wdzięczności :)
Pomogę ile dam radę.

Zaglądam do Was, odciskam swoją łapkę i wracam do xxx, bo 20-tka jest na niedzielę !!!

P.S. Chciałam tylko dodać,że od 1 stycznia w wyniku prawidłowych odruchów paszczowych i codziennego tarzania się po dywanie jest mnie prawie 5 kg mniej :)
Uwielbiam ten luz w gaciorkach :)

8 komentarzy:

  1. Poemi gratulacje z powodu tarzania i zrzucania, "twórczego leniuchowania". Kochana moje prace dla Ciebie powoli dobiegają końca... szykuj się na niespodziankę. hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wynik tarzania dywanowego .....
    Szaleństwo hafcikowe jak nic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. po 5 kg już masz luzki w gatkach XD ja je odczułam po zgubieniu 20 kg XD dopiero, gratuluję zgubionych kilogramków i wytrwałości :P w tarzaniu się po dywanie. Słonieczniki są cudowne, a :P na 20 nie widzę 2 kolorów zieleni XD chyba czas zmienić okulary XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Emilia, słoneczniki są super ale maluch wymiata a szczególnie gratuluję ci tych zgubionych 5 kg. A za wzorek nie ma co dziękować zawsze chętnie pomogę :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Jak dobrze mieć dobre Duszyczki wokół :) Pozdrawiam

      Usuń
  5. :-) zapraszam na skromne candy: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/01/candy-z-kotem-u-koty.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...