czwartek, 2 stycznia 2014

Rok magicznych liczb :)

Im dłużej przez życie razem, tym fajniejsze sytuacje nam się zdarzają.
Lubię wszystko co tajemnicze, niewyjaśnione a działające....
Myślę że i nasza rodzina nieprzypadkowo jest właśnie taka a nie inna.
Patchworkowa i niepowtarzalna.
Bo jak inaczej można rzec, biorąc to co napisałam o nas wcześniej
z tym, co nastąpi w tym roku?

Na dzień dzisiejszy nasz rodzina liczy 99 lat :)
I tak będzie do 11 marca, kiedy to nastanie dla mnie magiczny czas ryczącej czterdziestki :)
wtedy nasza rodzina będzie miała dokładnie 100 LAT !!!
Koniecznie trzeba uczcić ten fakt, bo tylko 13 dni będziemy się cieszyli setką.
24 marca Irek kończy 33 lata - wiek Chrystusowy...
i licznik przekręci się ma 101.
Ale to jeszcze nie wszystko :)
Julek we wrześniu kończy 18 lat....
komentarz chyba zbędny, bo data BARDZO WAŻNA dla każdego.
Później Marta stanie się w pełni nastolatką :) 
a Polinka jako jedyna będzie miała jednocyfrowe urodzinki :)
I jak nie być szczęśliwą?

Być być :)
Tak więc Nowy 2014 Rok, będzie dobrym rokiem, pod każdym względem.
Już dziś zaczyna spełniać się jedno z moich marzeń :D

A Wy macie marzenia?
Kiedyś mama opowiedziała mi, że jako nastolatka zapisywała swoje marzenia w notesiku,
a później spełnione - odznaczała.
I ja utworzyłam sobie taki notesik i powiem Wam, że to działa !!!!
Z jednej strony marzeń stworzyły się dwie, trzy....
Kocham Życie.

P.S. Obrazeczek, o którym wspomniałam w poprzednim poście dokończyłam wczoraj wieczorem.
Umieszczę go jak cała praca będzie skończona,
bo to będzie podusia dla mojej chrześnicy Tosi na 3 urodzinki :)
Oj będzie radość :)


1 komentarz:

  1. Poemi jak ja lubię energetyczne i pozytywnie zakręcone osoby jak TY! częściej do mnie zaglądaj a ja do Ciebie. Buzialki i niech się spełnia wszystkie marzenia, bo to będzie piękny rok.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...