piątek, 31 stycznia 2014

Końcóweczka

stycznia bardzo pracowita :)
Od dwóch wieczorów wyszywam dwudziestkę :)
Jako prezent dla jednego pracusia.
Oj będzie niespodzianka !!!
W chwili obecnej gotowy obrazeczek do wszycia w podusie prezentuje się tak:
Nieprawdaż że bardzo fajny pomysł na rocznicę lat pracy?
Jutro pokażę efekt końcowy.
A potem uroczyście będzie mógł wkładać sobie pod plecki siedząc na kanapie z pilotem w ręku :D
Sama jestem pod wrażeniem, że tak ładnie w czasie się wyrobiłam;
poniekąd duża zasługa w tym mojego męża, który po powrocie z pracy przejmował pałeczkę domowego ogniska i matkował narybkowi :) 
WIELKIE DZIĘKI :)

A w związku z tym, ze styczeń właśnie dziś dobiega końca,
ukazuję moje dwa !!! tusalowe słoiczki :)
Bo jeden na niteczki, a drugi na ścinki materiałów.
Ciekawe ile takich słoiczków uzbierałoby się przez rok?
Będę upychała mocniej :P

Życząc miłego piątkowego wieczoru, wracam do PRL-owskiego maluszka :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...