niedziela, 12 stycznia 2014

Rozmarzyłam się

Tak mnie naszło...
marzę, bo tylko wtedy marzenia się spełniają :)
Zobaczyłam ją u Promyka i zachorowałam....

OTO ONA
Zgodnie z tym, co mówi sprzedawca, zawiera w sobie wszystkie kolorki muliny :)
I tak pięknie ułożone wszystkie niezbędne akcesoria...
Istne cudo !!!
A może tak na 40-te urodziny?
Marzyć warto :)

A do tego możliwość ustawienia go we własnym kąciku, według pomysłu Creative Ideas

I to będę powtarzała jak mantrę :)
Będę miała i taki kącik i taki kuferek, to tylko kwestia czasu :D

A że marzenia się spełniają, przekonałam się osobiście już niejeden raz.

Póki co skupiam się na niespodziance dla bliskich,
niespodziance, którą również podpatrzyłam w jednym z Waszych blogów ;)
Uwielbiam czytać Was.
Zmykam do pracy :)
Miłej niedzieli !!!

7 komentarzy:

  1. ile taki kufelek kosztuje? O.O zaraziłaś mnie miłością do niego, a kącik rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana od marzeń się zaczyna :)
    Trzymam kciuki za ich spełnienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedzinki :)
    Taka skrzyneczka DMC to marzenie nie jednej z nas :)
    Wygląda cudnie razem z takim zapasem muliny...
    Szkoda tylko, że cena odstrasza ( przynajmniej mnie :D )
    Pozdrawiam:)



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena powala, ale wyliczyłam, że to tak naprawdę koszt samych nitek !!! :P

      Usuń
  4. Mulinki są wszystkie - oprócz specjalnych, chociaż cieniowane też dodali. Moje marzenie się spełniło, chociaż sama pewnie bym sobie jej nie kupiła...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara :) no i bardzo miło, że Ktoś pamiętał :)

      Usuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...