środa, 22 stycznia 2014

Dojrzewają zimą ?? :D

Powoli aczkolwiek systematycznie :)

6 komentarzy:

  1. Matko co dojrzewa?? Chyba moje prezenty dla Ciebie, bo powoli idzie praca do przodu. A im bardziej wyczekiwane, tym może bezcenniejsze będzie hi hi... buzialki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o mamo !!! czyżbym miała czym zapełnić moje puste ściany?

      Usuń
    2. haha aha ściany puste? no akurat to co teraz tworzę nie na ściany, ale ...pomyslimy

      Usuń
  2. ? nie zrozumiem XD tu chodzi o słoneczniki czy co innego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słoneczniki :) bo chciałyście widzieć jak dojrzewją :)

      Usuń

Bardzo mi miło, że tu jesteś i dziękuję za komentarz.

Wszelkiej Pomyślności w Nowym 2018 Roku

Życzę wszystkim, którzy o mnie nie zapomnieli, pomimo tego, że nie miałam serca do blogu... aty aty niegrzeczna Obiecuję poprawę, bo p...